آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار آب لیمو
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار آب لیمو

همانطور که همه ما می دانیم، یک رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت. سپس می تواند با بیماری های کلیه آب مزمن نوشیدنی لیمو بیمار است؟

در واقع، لیمو حاوی انواع بسیاری از مواد غذایی، آن را سرشار از ویتامین C، سیترات، مالات، پتاسیم بالا و سطوح پایین سدیم، و غیره است همه از این تغذیه به بدن ما، به ویژه ویتامین C بسیار مفید است، آن را بازی میکند مهم نقش مهمی در حفظ نسل از بافت ها و سلول های بدن مختلف است. آن را نیز می تواند یک آنتی بیوتیک طبیعی، پس از آن خوب را برای پیشگیری و درمان عملکرد کلیه، التهاب، عفونت های دستگاه ادراری و همچنین سایر عفونت ها و ویروس ها که منجر به بیماری های کلیوی به راحتی است. چه تر است، مطالعات اخیر نیز نشان داد که لیمو سبز می تواند سطح قند خون بالا پایین کمک کند، به همین دلیل خوب برای کسانی که مبتلا به دیابت است. علت مقدار نباید بیش از حد. و برای افراد مبتلا به هیپرکالمی، آنها باید با توجه به بالا آب لیمو پرداخت. از آنجا که آن غنی از پتاسیم است، درست مثل پرتقال، ممکن است به این بیماری را تشدید کنند.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه شما باید تصمیم با توجه به شرایط خود را. اگر ادرار شما طبیعی است، شما می توانید برخی از آب لیمو بنوشید، می تواند تغذیه لازم برای بدن شما را فراهم کند. اما اگر شما در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه با ادرار کم و یا هیچ ادرار است، شما باید آن را مصرف نکنید.

اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیوی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیوی، آبلیمو با بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: